reklama

Upiekli by ste dieťaťu truhlu???

Nikoho v dnešnej dobe neprekvapí ,že na nete nájde kadečo. Nie vždy iba to pekné , dobré a múdre, ale aj šokujúce. Ak ste si mysleli, že na stránkach venovaných takej práci, alebo záľube ako je pečenie, nič také nenájdete, tak ste na omyle. Ľudia majú rôzne priania, rôzny pohľad na to, čo považujú za pekné. V prvom rade ak sa rozhodnú niekomu darovať, alebo aj sami upiecť tortu, tak chcú dotyčnému urobiť radosť. Prekvapiť a možno rozosmiať, občas aj jemne šokovať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (52)

Torta v rôznych podobách. Klasické, s kvetmi, poschodové, autá, vlaky, zvieratá. Decentné, slávnostné, ale aj šteklivé. Torta v podobe ženských pŕs ma už neprekvapí. Niektoré vydarenejšie verzie sa mi dokonca aj páčia. Je pre mňa výzva urobiť niečo nové a nezvyčajné. Nie však za každú cenu. Ráno som dostala mail. Začiatok bol taký fajn egopovznášajúci. V duchu som sa usmievala. Bola som rada , že sa niekomu moje torty páčia. Čítam ďalej a úsmev mi začína zamŕzať.Pani píše, že by chcela dať upiecť pre dcéru tortu. Dievčina bude mať 15 a priala by si niečo v EMO štýle. Hlavne, nech tam je veľa čiernej.Nemajú tam byť žiadne kvety , ani nič také trápne. A najlepšie by bolo ,keby aj plnka aj cesto bolo čierne. Vraj by sa jej páčil kríž. A na cene nezáleží.Pozerala som na ten mail, akoby priletel odniekiaľ z Marsu a ja nejako tej marťančine nie a nie porozumieť.Keď som pred pár mesiacmi našla na istej stránke tortu s truhlou a vedľa nej nápis, že je pre milovanú dcérenku, tak mi padla sánka. Tá dcérka mala tuším 13 a, že si to priala a maminka jej splní každé prianie.A aké bolo moje prekvapenie, keď som od tej istej osoby, pre to isté dieťa ,našla tortu ktorú dostala v minulom roku? Kostra človeka. Pre 12 ročné dievča. Tiež si ju vraj priala.Tak rozmýšľam, čo bude chcieť na budúci rok. Možno bude chcieť rovno pohrebnú hostinu a samozrejme ju dostane. Aj ja rada plním svojim deťom priania. Som rada keď viem, že ich poteším.Keby si však niečo podobné priali, rozhodne by ma napadlo, že prečo.Myslím, že sa stala niekde chyba.Dotyčnej mamičke to ,ale určite ani nedošlo, lebo urazená dodiskutovala.Neviem aký majú tie dve vzťah. Nemôžem súdiť, lebo ich nepoznám a ani nemám na také niečo právo.Viem, že vo výchove sa stretneme s kadejakými prianiami a vrtochmi.To, čo ma zaráža, nie je ani tak prianie toho dievčaťa, ale to, že jej mamu nezaujímalo, či sa za tým neskrýva niečo iné. Či to nebol len pokus o to , aby si ju rodičia všimli.Vraj nemá na také hlúposti čas, ako je vyzvedať sa. Chcela, - tak má!Aké jednoduché.Čudná láska.Rozmýšľam čo odpísať. Došli mi slová. Nečakala som, že bude odo mňa niekto niečo také chcieť.Netrápi mi, čo napíšem tej mame. Tam stačí napísať, že také nerobím.Trápi ma, že niekde je dieťa ktoré dostane taký dar.Skutočne ho poteší? Naozaj po takom túži?Ja jednoducho neverím, že truhly a kríže urobia dieťaťu radosť a bude šťastné!P:S....práve mi prišla odpoveď,že sa neviem komerčne prispôsobiť požiadavke. Je smola, že nezbohatnem? :o)

Gabriela Kováčiková

Gabriela Kováčiková

Bloger 
  • Počet článkov:  68
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som kto som... hlavne sa snažím byť skutočným človekom..možno aj s chybami,ale inak to asi už nebude. Zoznam autorových rubrík:  Hrám sa na básneniePre maličkýchPre maškrtné jazýčkyPovesti a príbehy z dávnych čiTak to vidím jaDoma som iba mamaKrížom krážom v životeSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu