reklama

Moje sladké hobby

Vždy ma bavilo niečo vytvárať. Teší ma, keď sa druhí tešia. Preto aj tie hodiny práce sa mi nezdajú až tak dlhé. Snáď sa budú aspoň trochu páčiť aj vám, hoci len takto ,prostredníctvom fotiek.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (51)

Nie som profesionál iba amatér, tak mi prípadné chyby prepáčte.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

 a tieto ma najviac tešia....torty pre deti....

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

 

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Gabriela Kováčiková

Gabriela Kováčiková

Bloger 
  • Počet článkov:  68
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som kto som... hlavne sa snažím byť skutočným človekom..možno aj s chybami,ale inak to asi už nebude. Zoznam autorových rubrík:  Hrám sa na básneniePre maličkýchPre maškrtné jazýčkyPovesti a príbehy z dávnych čiTak to vidím jaDoma som iba mamaKrížom krážom v životeSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu